منتظران

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

پیوندهای روزانه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۸
maaref maaref

نظرات  (۳)

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۲۶ طراحی سایت پشتیبانی سایت
سلام

واقعا عالی ، لذت بردم . خیلی خوبه که چنین وبلاگ هایی رو توی ایران داریم

داش من یک سئوال دارم در مورد سایت شما ، این سایت دانلود آهنگ جدید که پایین گذاشتید برای شما هست . من هیچ راه ارتباطی برای مدیریت سایت پیدا نکردم

اگر شما دارید ممنون میشم بدید برای تبلیغات میخواستم .
۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۲۷ طراحی سایت پشتیبانی سایت
اقا راستی یه چیز میخواستم برای اون سایت بفرستم

برای شما هم می فرستم :

شما که هنوز از سرویس رپورتاژ آگهی رایگان استفاده نکردید

1) هزاران وب سایت ایرانی

2) هزاران وبلاگ ایرانی

3) هزاران فروشگاه اینترنتی

4) هزاران شبکه اجتماعی

5) و هزاران هزار تای دیگه دارند از این سرویس استفاده میکنند

و بازدید خودشون رو چند برابر میکنند ،

شما هم بهتره امتحان کنید و بازدید وب سایت یا وبلاگ خودتون رو منفحر کنید .

بازدید بالا ، نظرات زیاد ، درامد بالا حق طبیعی شماست ،

پس از فرصت های خودتون استفاده کنید . بابای

نظر یادت نره بیای وبلاگم بدی .
عرض ادب و سلام خدمت شما مدیریت محترم , حال شما چطوره ؟ من پی سی وب هستم ، ما در مجموعه مون اخیرا یک سرویسی رو آماده کرده ایم به نام : فلش مموری تبلیغاتی که با آن میتوانید بازدید و رتبه وب سایت تون رو چند برابر کنید ، کافی یکبار تست کنید ، شاید جالب باشد بدانید که این سرویسی یکی از سرویس هایی هست که خیلی از سایت های پربازدید از آن استفاده میکنند ، همچنین شاید جالب تر باشه بدانید که این سرویس در حال حاظر کاملا رایگان و مجانی می باشد ، پس به شما پیشنهاد میکنم به عنوان یک وبمستر که حتما در اسرع وقت تست کنید و از ان لذت ببرید ، پیشرفت شما باعث خوشحالی ماست . خدانگهدار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید